A reklámok, hirdetések körbe vesznek, elárasztanak minket, beleégnek a fejünkbe, hogy aztán irányítsák vásárlási szokásainkat. Nem szabadulhatunk tőlük. Mindenhol ott vannak. A TV-ben, a rádióban, az óriásplakátokon, az újságokban, na meg persze az interneten. Facebook, google, youtube stb.. Esélyünk sincs ellenük.
Ez ellen nem tehetünk semmit, de ha már ilyen merényletet követnek el ellenünk, nap mint nap, akkor már legalább a minőségre figyelhetnének!
Dunát lehetne rekeszteni az unalmas, semmitmondó, sőt sokszor idegesítően egyszerű reklámoktól, aminek a megnézése után elfog a düh, hogy újabb 2 percet vettek el az életemből!!
Pedig a reklámszakmában dolgozó tanult kollégák nem éhbérért dolgoznak (általában), egy kis kreativitás elvárható lenne tőlük.
A youtube sajátossága, hogy a felugró reklámot 5 másodperc után leállíthatom. Így a hirdetőnek 2 választása van:
1. 5 másodperc alatt belenyomja a márkanevet a fejünkbe....
2. csinál egy olyan reklámot, amit az emberek nem klikkelnek el 5 mp múlva, hanem megnézik.
De, sajnos, ez utóbbihoz tehetség, kreativitás szükségeltetik és azt nem mérik a sarki fűszeresnél.... tehát marad, általában, a dögunalom...
Ezért is töltött el, szinte eufórikus örömmel, amikor a youtubon videókat nézegetve a következő reklámot kezdte nekem a rendszer levetíteni.
https://www.youtube.com/watch?v=CMstTrW4kmc
Természetesen erről is kiderült, hogy adaptáció:(
Eredeti videó:
https://www.youtube.com/watch?v=ILxjxfB4zNk
De legalább szórakoztató volt, informatív és azért belevitték a Valami Amerika Bala karakterének sajátosságait is! Ami a legjobb, hogy a készítők biztosak lehetnek benne, hogy mondanivalójuk eljut a hallgatósághoz
112
Stay alive
csak keményen!
Legyél Te is életmentő!
Üzenem a marketing vezetőknek, reklámpszichológusoknak, rendezőknek, hogy a reklám nem halott, csak újra kénbe éleszteni!! HAJRÁ! Kreativitásra fel!!
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése